Juurdepääsetavuse avaldus
Juurdepääsetavuse avaldus
(Viimati uuendatud: juuni 2025)
Alljärgnevas teavitame teid, kuidas meie, Sixt GmbH & Co. Autovermietung KG (edaspidi "SIXT" või "meie"), rakendame kehtivaid õigusnõudeid oma teenuste kättesaadavuse tagamiseks.
1 Teabekohustuste õiguslik alus
See ülevaade hõlmab järgmisi teabekohustusi vastavalt direktiivile (EL) 2019/882 (Euroopa juurdepääsetavuse akt, edaspidi "EAA") või Barrierefreiheitsstärkungsgesetz’ile (edaspidi "BFSG") ning Barrierefreiheitsstärkungsgesetz’i määrusele (edaspidi "BFSGV"):
- Artikkel 13 (2) EAA koos EAA lisa V-ga;
- Artikkel 4 (3) lause 1 EAA koos EAA lisa I jaotise III punktiga (b);
- Artikkel 4 (3) lause 2 EAA koos EAA lisa I jaotise IV punktiga (g);
- § 14 (1) nr 2 BFSG koos BFSG lisa 3 nr 1-ga;
- § 3 (1) BFSG koos § 12 nr 2 BFSGV-ga;
- § 3 (1) BFSG koos § 19 nr 1 BFSGV-ga.
2 SIXT-i e-kaubandusteenuste juurdepääsetavus
a. Teenuste üldine kirjeldus ja selgitus ning teave teenuste toimimise kohta
Pakume broneerimisfunktsiooni erinevate liikumisteenuste jaoks meie veebisaidi ja sellega seotud SIXT rakenduse kaudu elektroonilises äritegevuses. Veebisaiti ja SIXT rakendust kasutades saate tutvuda ning broneerida järgmisi liikumisteenuseid:
- Autode ja veokite rentimine: Autode ja veokite rentimine eelneva broneeringuga veebisaidi või SIXT rakenduse kaudu.
- SIXT Share & SIXT Share 3. osapool: Pärast broneerimist SIXT rakenduse kaudu saab kindlas kasutuspiirkonnas parkivad autod lukust avada ja rentida, makstes aja- või läbisõidupõhist tasu.
- SIXT+ Unlimited: Mobiilsuslepingu tasu ja vajadusel liitumistasu maksmisega saab sõlmida lepingulise sõidukikategooria sõiduki, millele kuuluvad teatud eelised ja teenused, ning seda saab üle võtta, tagastada ja vahetada kõigis osalevates SIXT Unlimited punktides ilma lisatasuta.
- SIXT+ auto abonement: See on kõik-ühes auto tellimisteenus, kus kliendile tagatakse püsivalt auto vastutasuks kuutasu eest.
- SIXT Ride: Võimalik on broneerida takso- ja juhiteenuseid.
Esiteks saate üksikasjalikku teavet nimetatud liikumisteenuste kohta veebisaidi erilehtedel või SIXT rakenduse vastavates sektsioonides. Eriti leiate teavet teenuste ulatuse, hindade ning lepingu sõlmimise tingimuste kohta iga liikumisteenuse puhul.
Sõltuvalt liikumisteenusest võimaldab broneerimisfunktsioon valida soovitud auto või konkreetse sõidukiklassi. Pärast valiku tegemist ja valitud võimaluste kontrollimist saate broneerimisprotsessi käigus sisestada oma isikuandmed (nimi, aadress, e-posti aadress, juhiloa andmed) ning valida soovitud makseviisi. Kui andmed on kontrollitud, toimub makse krüpteeritud ühenduse kaudu. Seejärel saate broneeringu kinnituse kas sisestatud e-posti aadressile või vastavasse kasutajakonto piirkonda veebisaidil või SIXT rakenduses.
Lisaks võimaldab broneerimisfunktsioon veebisaidil ja SIXT rakenduses ka teie broneeringute haldamist. Seal saate broneeringuid vastavalt kehtivatele tingimustele vaadata, muuta või tühistada.
Teenuste juurdepääsetavuse nõuetele vastavuse kirjeldus
Teenuste juurdepääsetavuse loomisel lähtusime õiguslikest nõuetest vastavalt EAA-le, BFSG-le ja BFSGV-le. Aluseks võeti ka Euroopa harmoniseeritud standard EN 301 549 ning selle standardis viidatud W3C veebisisu juurdepääsetavuse juhised (edaspidi „WCAG“) uusim versioon. Võttes arvesse WCAG vastavustasemeid A ja AA, oleme rakendanud mitmeid meetmeid juurdepääsetavuse tagamiseks.
EN 301 549 ja WCAG liigitlevad juurdepääsetavuse nõuded nelja kriteeriumi alusel: (aa.) tajutavus, (bb.) kasutatavus, (cc.) arusaadavus ja (dd.) tugevus. Allpool oleme nende nelja nõudeala raames välja toonud konkreetsed rakendusmeetmed:
aa. Tajutavus (WCAG punkt nr 1)
Teave ja kasutajaliidese komponendid peavad olema kasutajatele esitatavad viisil, mida nad suudavad tajuda. Oleme neid nõudeid rakendanud järgmiste meetmete kaudu:
- Parandatud värvikontrast: Oleme kohandanud veebisaidi ja SIXT rakenduse (v.a Ride) värve, et tagada parem loetavus. See on eriti abiks visuaalpuudega kasutajatele.
bb. Kasutatavus (WCAG punkt nr 2)
Kasutajaliidese komponendid ja navigeerimine peavad olema kasutatavad. Oleme neid nõudeid rakendanud järgmiste meetmete kaudu:
- Parendatud kasutatavus klaviatuuri kaudu: Oleme lihtsustanud saidil navigeerimist klaviatuuri abil, määrates interaktiivsetele elementidele kehtivad rollid ja vajalikud ARIA atribuudid ning parandanud tabulatsiooni ja fookusklahvi navigeerimist erinevates broneerimisetappides.
- **Uuendatud HTML struktuur: oleme lisanud semantilised HTML elemendid nagu ul, li, input ja button, et paremini toetada tehnilisi abivahendeid kasutavaid kasutajaid. Lisaks on lehel olevad päiselemendid (nt H1, H2 jne) ümber korraldatud, et säilitada loogiline järjestus.
- Suurendatud puutetundlike elementide suurus SIXT rakenduses: Oleme suurendanud kõigi kasutajaliidese komponentide puutetundlike elementide suurust vähemalt 44x44 pikslini. See muudatus tagab, et kasutajad saavad hõlpsalt suhelda nuppude ja teiste puuteelementidega, vähendades juhuslike puudutuste tõenäosust ning parandades üldist kasutajakogemust.
cc. Arusaadavus (WCAG punkt nr 3)
Teave ja kasutajaliidese toimimine peavad olema arusaadavad. Oleme neid nõudeid rakendanud järgmiste meetmete kaudu:
- Parandatud pildikirjeldused: Oleme parandanud puuduvad või valed pildikirjeldused. See tagab, et kasutajad saavad piltide kohta rohkem teavet ka siis, kui nad pilte ei näe.
- Parendatud selgitavad tekstid* Interaktiivsete elementide puhul: oleme taganud, et selgitavad tekstid interaktiivsete funktsioonide, nagu karussellide, jaoks on palju selgemad ja lihtsamini mõistetavad. See aitab kasutajatel paremini mõista, milliseid toiminguid nad saavad teha, näiteks slaidiseansi esitamine või pausile panemine.
dd. Tugevus (WCAG punkt nr 4)
Maksimeerida ühilduvust praeguste ja tulevaste kasutajajagajatega, sealhulgas abitehnoloogiatega. Oleme neid nõudeid rakendanud järgmiste meetmete kaudu:
- Täiustatud tekstist kõneks lugejate ühilduvus: Oleme lisanud elementidele silte (näiteks alt-attribuudid) ja kirjeldusi, et tagada tekstist kõneks lugejate võimalus neid kasutajatele, kes tuginevad heli kirjeldustele, selgitada.
3. SIXT-i elektrooniliste suhtlusteenuste juurdepääsetavus
Kõigi klientide juurdepääsetavuse tagamiseks pakub SIXT mitmeid kontaktikanaleid, mis on kohandatud erinevatele vajadustele. Visuaalpuudega isikud, kes eelistavad suulist suhtlust tekstipõhiste formaatide asemel, saavad meiega ühendust telefoni teel. Kurtidele või kuulmispuudega inimestele on saadaval kirjalik tugi e-posti kontaktide ning SIXT veebisaidi ja rakenduse reaalajas vestluse kaudu. Meie mobiilirakendus sisaldab ka integreeritud tugifunktsioone ning on optimeeritud ekraanilugejatele, võimaldades klientidel saada abi otse oma seadmetest. Lisaks saavad kliendid päringute jaoks kasutada ka sotsiaalmeedia kanaleid, mis pakuvad veel üht juurdepääsetavat tekstipõhist suhtlusviisi. Need erinevad võimalused tagavad, et kliendid saavad valida just neile sobivaima kontakti viisi vastavalt oma juurdepääsetavuse vajadustele ja eelistustele.
4. SIXT-i sisemine juurdepääsetavuse aruandluskeskus
Kui teil on meie teenuste juurdepääsetavuse kohta küsimusi või ettepanekuid, võite igal ajal pöörduda meie sisemise juurdepääsetavuse aruandluskeskuse poole. Palun võtke meiega ühendust aadressil accessibility@sixt.com.